Saturday, May 17, 2008

不一样的情歌......

从好来以前嘅神啊救救我吧没那种命啊 ......佢唱出咗每个情场失意嘅心声.......一句 “我爱的人 不是我的爱人”, 似乎成为每个失恋者必哼之歌...... 一首失恋王, 更将失恋嘅心情表露无遗......献世更流露出一个人嘅自卑感...... 取消资格, 女人不该让男人太累等等......亦唱出一啲人嘅恋爱挫折......呢啲歌, 就算冇失恋, 都也能百听不厌......到而家嘅新歌独家记忆, 我不是伟人, 佢都仍然种系唱紧失恋歌......

每一首歌, 都唱出唔一样嘅失恋情节, 失恋故事...... 每一首歌, 都咁扣人心弦......佢就系陈小春......

唔知点解, 我近排成日听独家记忆, 呢首歌嘅广东版我不是伟人其实更好听, 第二啲旧歌其实都种好听过呢首, 而且呢首歌嘅歌词有啲似响广东话翻译过嚟嘅, 加上有啲俗......佢都有唱到有啲唔啱, 唱到唔似佢把声, 冇咁顺耳......但系我偏偏种系比较钟意听呢首独家记忆......可能系因为佢嘅歌词吧......


Today 偷懒 enough la.....back to study.....

0 Comments:

 

|